Yarışma veya çekiliş yapmayı düşünüyorum

RobotikForum

RF Admin
Yönetici
19 Şub 2020
83
48
13
Balıkesir
www.robotikforum.net
Arkadaşlar topluluğumuzu büyütmek adına bir yarışma veya çekiliş yapmayı planlıyorum sizce nasıl bir format ile yapmalıyım ne tür hediyeler vermeliyim fikirlerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:

kudretuzuner

Yeni Üye
22 Şub 2020
9
13
3
Arkadaşlar topluluğumuzu büyütmek adına bir yarışma yapmayı planlıyorum sizce nasıl bir format ile yapmalıyım ne tür hediyeler vermeliyim fikirlerinizi bekliyorum.
Merhaba,naçizane fikrim,kod,şema,tarif ve görsel videolar olmadığı sürece sadece yazı yazarak ve de hediye dağıtarak olmaz diye düşünüyorum.50 kelimeyi aşan yazılar bana göre üye toplamaz.
 

RobotikForum

RF Admin
Yönetici
19 Şub 2020
83
48
13
Balıkesir
www.robotikforum.net
Aslında onlar şimdilik seo ve arama motorları gözünde büyümek için yani içerik var site boş değil önce google'ın gözüne girelim onun gözüne giremezsek insanların gözüne girebileceğimizi hiç sanmıyorum :D
 
Son düzenleme:

bebekforum

Yeni Üye
24 Şub 2020
8
9
3
Merhaba,naçizane fikrim,kod,şema,tarif ve görsel videolar olmadığı sürece sadece yazı yazarak ve de hediye dağıtarak olmaz diye düşünüyorum.50 kelimeyi aşan yazılar bana göre üye toplamaz.
Aynen öyle özgün uzun açıklayıcı makaleler. Anlatımlar ve kodlar bulunması gerekiyor. İlk etapta uzunca bir süre bildiklerinizi aktarmak, ekstra makale hizmeti almak. İçerik şirketlerinden özgün içerikler almakla geçirmek durumundayız. Zaten insanlar arama motorları kodları ve anlatımları gördükçe zamanla buraya gelecektir. Bu arada pcden tarayıcıdan bakıyorum. Temel eklenti ve yapıları kurmuşsun. Desteğe gerek yokmuş. Sadece nacizane fikrim resimleri ayrı yerde tutmak için bu aralar oraya eğilmen gerekiyor. chevereto kur. Forum resim yolunu oraya yönlendir. Baştan forum alt yapısı sağlam olsun. İleride büyüdüğü zaman forum önünü alamazsın. Forumu yedeklemek çok zorlaşır. Bu anlattığım sorunu xenforo altyapısına geçtikten 3 sene sonra çözdüm. Official sitede başka kaynaklara resimleri atma eklentileri var mesela aws veya digitalocean a atıyor. xenforo resmi eklentisi ben onu kurmadım çünkü forumdaki veriler başka kaynakta oluyor. Casusluk kaynak çalma olayları olabilir. O yüzden resimleri kendi sunucunda tutmakta fayda vardır.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: RobotikForum

bebekforum

Yeni Üye
24 Şub 2020
8
9
3
Evet ama bir yarışma veya çekiliş fikrim var nasıl bir formatta yapmalıyım ne gibi ödüller vermeliyim sizce yani arduino seti falan bunları herkes alabilir sonuçta. O yüzden önerilerinizi bekliyorum.
Ben de diyorum ki şu an için bir kampanya erken diye düşünüyorum. Şu an Forum’a bol ve uzun özgün içerik gerekiyor. ilk önce İndex alsın forum otursun taşlar. Adsense kabul etsin. Biraz gelişsin insanlar gelmeye başlasın. Ondan sonra ödüllü çekilişin geri dönüşü çok daha fazla olur. Bana göre acele etmemekte fayda var. Her şey yerinde zamanında...
 
  • Beğen
Tepkiler: RobotikForum

Robotikforum.net Nedir?

  • Robotikforum.net 2020 yılında kurulup yayın hayatına başlayan ve Türkiye’de robotik kodlama alanının gelişimine katkıda bulunmak için bu alan ile ilgilenen bireylerin bir birleri ile yardımlaşmaları ve fikir danışmalarını sağlayarak daha iyi öğrenmek için her bir bireyin bilgisini ve tecrübesini alarak kendini geliştirebileceği ve sorularına cevap bulabileceği bir platform olarak kurulmuştur.

Bilgilendirme!!!

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan www.robotikforum.net Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.

Sayfamızı beğendin mi?